Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

Комсомольська правда



План:


Введення

"Комсомольська правда" - щоденна газета- таблоїд [1], заснована 13 березня 1925. Випускається Видавничим домом "Комсомольська правда". Виходить 6 днів на тиждень (крім неділі).


1. Історія

Створена відповідно до рішення XIII з'їзду РКП (б). [4] Перший номер газети вийшов 24 травня 1925 накладом 31 тис. примірників. Спочатку газета була друкованим органом ЦК ВЛКСМ і орієнтувалася на молодіжну аудиторію. У ній було багато науково-популярних і пригодницьких статей. Молоді радянські письменники і поети публікували в "Комсомольській правді" свої твори.

Передовиця газети 23 травня 1930

Протягом чотирьох років штатним співробітником газети був Володимир Маяковський, який складав підписи до карикатурам, давав аншлаги до газетних смугах, а також публікував свої вірші (в 1928 році в газеті з'явилося 46 його віршів). У газеті публікувалися військові нариси Аркадія Гайдара, розділи з роману Олександра Фадєєва "Молода гвардія".

З першого дня Великої Вітчизняної війни газета публікувала фронтові зведення, величезна кількість листів з фронту і на фронт, було організовано 38 виїзних редакцій на найважливіших ділянках фронту.

В 1945 за заслуги в роки війни "Комсомольська правда" була нагороджена орденом Вітчизняної війни I-го ступеня [5].

У 1960-1970-х роках в ній працювали такі журналісти, як Ярослав Голованов і Василь Пєсков. З початком перебудови в газеті почали з'являтися соціально-критичні статті, які ще більше підвищили популярність газети. В кінці 1980-х років її тираж досягав 20 млн. екземплярів.

"Комсомольская правда" перша в країні випустила кольорову газету: 23 лютого 1984 вийшов у світ перший номер додатку до газети - тижневик "Собеседник". Він став культовим виданням для тих, кому тоді було 20. Тираж газети в рекордний термін досяг 1 мільйона 350 тисяч примірників.

C 1 грудня 1990 "Комсомольская правда" перестала бути органом ЦК ВЛКСМ, перетворившись на "Всесоюзну щоденну газету".

На початку 1991 редакція організувала і провела масштабний конкурс " Міс Преса СРСР ", про що телекомпанією ВІD був знятий фільм " Міс Преса "для Першого каналу.

19 серпня 1991 під час Серпневого путчу газета була заборонена ГКЧП і вперше за всю історію не вийшли по графіку номера 19 і 20 серпня. Але вже 21 серпня газета надрукувала всю хроніку подій путчу як історичний документ.

У 1992 році відбувся мирний "розлучення" "Співрозмовника" з "Комсомольською правдою" і тижневик реєструвався як самостійне видання.

У 1990-2000-е від суспільно-політичної тематики газета помітно змістила акцент уваги на світську хроніку, життя знаменитостей і розвагу читача, ставши одним з найбільших " таблоїдів ". Політичний огляд в газеті залишився, але став займати менше місця.

Починаючи з 1993 виходить тижневик "Комсомольская правда" (іноді званий "товстушка") зі збільшеним об'ємом. Його тираж значно перевищує тираж щоденного номера і досягає 2,7-3 мільйонів примірників. До 2005 тижневик виходив по п'ятницях, потім по четвергах.

У серпні 2000 року газета першою опублікувала список 118 членів екіпажу затонулої підводного човна "Курськ".

У понеділок, 13 Лютого 2006 згорів весь шостий поверх будівлі, де розташовувалася московська редакція "Комсомольської правди". Незважаючи на пожежу, "Комсомолка" залишилася працювати на вулиці "Правди". Редакцію перенесли в будівлю колишньої поліклініки на вул. "Правди", 15.

На початку серпня 2007 року "Комсомольская правда" змінила адресу і переїхала на Старий Петровсько-Розумовський проїзд (станція метро "Динамо"), де і знаходиться до цих пір. Видавничий будинок займає верхні 4 поверхи в 6-поверховому будинку Московського швейного об'єднання "Вимпел" (засноване в 1914 році), яке здає значну частину своїх площ під комерційні та інші організації.


2. Головні редактори "Комсомольской правди"

3. Власник

ЗМІ стверджують, що з 2007 року власником газети є бізнесмен Григорій Березкін, голова ради директорів групи "ЕСН", яка придбала її у компанії "Проф медіа" і норвезької медіа-групою "A-pressen". Голова ради директорів конкуруючої медіа групи - ВД "Ашет Філіпакі Шкульов" Віктор Шкульов стверджує, що "ЕСН", що існує з 1990 року, близька до РАО РЖД і її президенту Володимиру Якуніну. Журнал Forbes оцінює стан Григорія Березкіна в $ 830 млн [6] [7].

Група "ЕСН" володіє 60 відсотками акцій + 1 акцією видавничого дому "Комсомольська правда" [8].


4. Критика

В редакції (справа: головний редактор В. Н. Сунгоркін), 2010

"Комсомольську правду" часто критикують за тенденційну подачу матеріалу і за публікацію "Качок". Критики відносять газету до жовтій пресі, а іноземні видання називають "Комсомольську правду" "пропагандистською бульварної газетою" у зв'язку з тим, що на сторінках видання ніколи не зустрічається критика чинної влади [9].


4.1. Сучасність

Публікації журналістів "Комсомольской правди" викликають скандали і судові розгляди щодо газети [10].

4.1.1. Образа почуттів віруючих

7 жовтня 2002 газета опублікувала статтю "Московський монастир опинився борделем". Прес-служба московської громади францисканців виступила з заявою, в якій піддала критиці газету, заявивши що та, використовуючи метод дутої сенсації, надрукувала наклеп на католиків-францисканців [11]. 23 грудня 2002 Велике журі Спілки Журналістів Росії на своєму засіданні розглянуло звернення настоятеля католицького ордена францисканців в Росії Г. Цероха. У своєму рішенні журі підняло питання журналістської етики видання [12] :

Заголовок статті, її зміст, тональність, а також супроводжуючий її колаж не відповідають реальному стану справ і створюють у читачів хибне уявлення про цю релігійної організації і характер її діяльності. Хоча автору було відомо, що в даній квартирі не знаходиться жодної релігійної громади, однак у статті неодноразово акцентується увага на тому, що "любитель еротичної екзотики може відвідати монастир і весело провести час в компанії молоденьких" черниць "". У явному протиріччі з реальністю автор пише: "А це дійсно щось новеньке на ринку столичних сексуальних послуг". Побудована в такому дусі стаття являє собою досить типовий приклад цинічного конструювання псевдо-сенсаційної публікації на основі довільного тлумачення тривіального квартирного спору. У результаті вийшла стаття, відверто ображає почуття віруючих, що не робить честі такій масової газеті як "Комсомольская правда"

4.1.2. Політичний колаж

У N125 газети "Комсомольська правда" від 26.08.2008 на 5-й сторінці була опублікована фотографія Пола Маккартні, якому президент Україні Віктор Ющенко нібито подарував сорочку з написом "Дякую тобі, Боже, що я не москаль!", з викривальними коментарями заступника головного редактора газети Леоніда Захарова [13] [14]. Згодом з'ясувалося, що подарована сорочка була білою, а напис добавлена ​​у фотографію засобами редактора зображень [15] [16] [17] [18]. Редакція пізніше визнала помилку, видалила статтю і опублікувала спростування [19]. На думку головного редактора газети "Новий Дністровський кур'єр Сергія Ільченко, "Сайт" Комсомольской правди "взагалі перенасичений грубими провокаціями такого роду - він відверто працює на конфронтацію між Україною і Росією" [20].


4.2. Замовні публікації

В 2001 газета була зарахована колегами з газети "Ведомости" до числа 12 видань, де за публікацію замовних статей (іменованих на журналістському жаргоні "джинсою") приймають грошову винагороду [21] [22]. В 2004 видання знову стало жертвою викривального експерименту: мова йшла про "успішною спробі публікації низки статей за гроші. В результаті в" чорний список "борці за чистоту помислів внесли дев'ять видань" [23].


5. Успіх видання

Фото 2. Комсомольська правда

Як відзначають, "Комсомольская правда", що має великий тираж, у першій декаді XXI століття витіснила c російського ринку ЗМІ більшість видань, що відносяться до так званої " жовтій пресі ", а також першу масову бульварну газету "Мегаполіс-експрес" [24]. Тираж видання, на території Росії та країн СНД на 2008 склав 35 млн примірників.

За кордоном газета виходить накладом один мільйон екземплярів, в 48 країнах світу. У Європі не поступається за накладами і навіть обганяє такі російськомовні видання, як " АіФ "," Нове російське слово "," Известия " [25].


6. Нагороди


7. Цікаві факти

  • Газета нагороджена орденом Леніна за № 000 001.
  • В 1979 газетою була організована "високоширотна полярна експедиція газети Комсомольская правда".
  • В 2002 засоби масової інформації повідомляли про інцидент в Тюмені, коли перебував у стані алкогольного сп'яніння журналіст "Комсомольської правди" поліз в бійку з музикантами групи " Чайф " [26] [27]. Роком раніше два журналісти газети підготували репортаж з витверезника, куди вони потрапили, перебуваючи, за їх визнанням, в п'яному вигляді [28]. Варто відзначити, що газета регулярно публікує ілюстровані репортажі, в яких описується як її журналісти та беруть інтерв'ю ними герої займаються рясним розпиванням спиртних напоїв [29].
  • В 2000 новий вид жуків Boreaphilus komsomolkae був названий на честь газети.

8. Помітні публікації

  • В 1982 газета опублікувала статтю " Рагу з Синього птаха ", написану за листом видних діячів культури. У статті критиці була піддана популярна в той час рок-група" Машина Часу ". Стаття стала помітною подією в контексті боротьби з молодіжною музикою та субкультурою, викликавши обурення аудиторії.

Примітки

  1. 1 2 Raucous Russian Tabloids Thrive - www.nytimes.com/2008/07/27/world/europe/27tabloids.html?_r=1/
  2. Охоплення аудиторії газети "Комсомольська правда" - psplkp.agency-siam.ru /
  3. Оприлюднено дані про нерозпроданих тиражах "Комсомолки" і АіФ - lenta.ru/news/2011/03/03/abc /
  4. "Комсомольська правда" - slovari.yandex.ru/dict/bse/article/00036/58800.htm - стаття з Великої радянської енциклопедії (3-е видання)
  5. "Комсомольская правда": історія та нинішній день газети - www.rian.ru/spravka/20100524/236957896.html. РИА Новости (24 травня 2010). Фотогалерея - www.webcitation.org/61Km6GYWm з першоджерела 31 серпня 2011.
  6. Коммерсант-Газета - Григорій Березкін пов'язав себе з "Комсомолкою" - www.kommersant.ru/doc.aspx?DocsID=735796
  7. "Комсомольская правда" змінить власника - www.izvestia.ru/media/article3100340/
  8. Дерипаска поділився кадрами з Григорієм Березкіна - www.newsland.ru/News/Detail/id/423827/cat/86/
  9. Народ проти "жовтої" преси - www.echo.msk.ru/programs/opponent/592358-echo/
  10. Організатори "блювотного" пікету мають намір подати до суду на "Комсомольську правду" - www.lenizdat.ru/a0/ru/pm1/c.thtml?i=1057456&p=0 # 1
  11. "Комсомольська правда" опублікувала скандальну статтю "Московський монастир опинився борделем" - www.francis.ru/russia/reports/10032.html
  12. Рішення Великого журі Спілки Журналістів України № 24 від 23 грудня 2002 - www.ruj.ru/granjury/verdicts/big_resh_24.html
  13. Див. копію статті: Микола Підступний. Брехня "Комсомольской правди"? Фотофакт - val.ua/politics/ukraine/192950.html? language = ru / / Високий вал: Чернігівська загальнополітична газета, 29.08.2008.
  14. Блог Ігор Бігдан, що виявив підробку - ibigdan.livejournal.com/3761905.html
  15. Владислав Циплухін. Блогери підловили "Комсомольську правду" на підробленої фотографії - www.dp.ru/Default2.aspx?ArticleID=8eb220b3-d4b4-4781-b49d-005c042f88be&ref=rss / / Діловий Петербург, 28.08.2008.
  16. Анатолій Бурчак. "Комсомолка" попалася на фотожаб - webplanet.ru/news/life/2008/08/27/styd_pozor.html / / Вебпланета, 27.08.2008.
  17. Українські блогери викрили в брехні газету Комсомольская правда - korrespondent.net/strange/567158 / / Корреспондент.net, 27.08.2008.
  18. "Комсомольська правда" опублікувала сокирний фотомонтаж, "викриває" Ющенко - www.newsru.com/russia/28aug2008/kpfotoshop.html / / Новини Росії, 28.08.2008.
  19. Леонід Захаров. "Рубаха-бітл": як це було - kp.ru/daily/24154.3/369940 / / / Комсомольская правда, 29.08.2008.
  20. Сергій Ільченко. Звичайні PRoвокатори - www.tiras.ru/v-mire/2603-obyknovennye-provokatory.html / / Стрічка ПМР: Інформаційна агенція Придністров'я, 28.08.2008.
  21. ВІДОМОСТІ - Донкіхоти від PR - Агентство Promaco ризикнуло своєю репутацією, щоб провчити пресу - www.vedomosti.ru/newspaper/article/2001/02/26/25866
  22. PR-Агентство Promaco ризикнуло своєю репутацією, щоб провчити пресу - www.businesspress.ru/newspaper/article_mId_39_aId_57362.html
  23. PR | online - old.pronline.ru / shownews.php? ID = 2406 & D = 2004-06-23
  24. Наївна жовта преса - potrebnosti.globalrus.ru/pragmatics/778082 /
  25. Російські видання за кордоном - pl.lenizdat.ru/a0/ru/pm1/c.thtml? i = 1044968 & p = 0
  26. П'яний ЖУРНАЛІСТ побив барабанщик "Чайф" - www.gothic.ru/se/news/index.php?action=show&nid=3116
  27. Новини музики 2004 - www.ofmusic.ru/news/arch_2004.html
  28. У витверезник ми потрапили, нас "обігріли, обласкані" - 74.125.77.132/search? q = cache: y7hNV4hfFn8J: www.kp.ru/daily/23410/34362/ комсомольська правда Снєгірьов мішків & cd = 2 & hl = ru & ct = clnk & gl = ru
  29. Ветеран президентського пулу журналістів В'ячеслав Терехов: "Я в Кремлі і підглядаю, і підслуховую" - kp.ru/daily/24342.4/532961 /
  30. Хто рулить "світовим урядом" / / KP.RU - kp.ru/daily/25651/814934 /

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
Трамвай Комсомольська-на-Амурі
Комсомольська (антарктична станція)
Правда.Ру
Правда
Алтайська правда
Дагестанська правда
Амурська правда
Волгоградська Правда
Музична правда
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru