Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

Незалежна газета



План:


Введення

"Независимая газета" - російська щоденна газета. У газеті публікуються матеріали кореспондентів, політологів, істориків, мистецтвознавців, критиків. Виходить вісім тематичних додатків.
Газета висвітлює питання політики, суспільства, культури і мистецтва.
Виходить з 21 грудня 1990 року.
Засновник: ЗАТ "Редакція" Независимой газети "".

Головний редактор (з 2007) - Костянтин Ремчуков. Першим редактором "Независимой газети" був Віталій Третьяков. У 2001 році газету очолила Тетяна Кошкарева.


1. Історія

В 1999 входила в найбільшу "медіагрупу Березовського ", офіційно не об'єднаної в таку (в алфавітному порядку):


2. Скандали

Відставка колишнього головного редактора супроводжувалася публікаціями в пресі:

Рішення акціонерів ЗАТ "Редакція" Независимой газети "про відставку Віталія Третьякова з постів головного редактора" НГ "і генерального директора ЗАТ пов'язано переважно з питаннями господарської діяльності компанії. За рік на утримання видання тільки засновниками було витрачено 1,8 мільйона доларів, не рахуючи коштів , що надходили від реклами, передплати та розповсюдження газети в роздріб. Ці кошти також витрачалися на утримання газети.

При наявності такого фінансування акціонери не розуміють, чому в "НГ" багато місяців не виплачується зарплата й гонорари журналістам. Через це деякі автори навіть змушені були припинити співпрацю з газетою. Між тим, за словами джерела, матеріальне становище пана Третьякова за цей період неухильно поліпшувалося: за деякими даними, він будує другу дачу.

- Акціонери "НГ" не розуміють, куди Третьяков справ 1,8 мільйона доларів

В 2001 газета (і ще 12 видань) було викрито як ЗМІ, де за публікацію замовних статей приймають грошову винагороду (тобто практикують т. н. " джинсу ") [1] [2]. В 2004 видання знову стало жертвою викривального експерименту: мова йшла про "успішною спробі публікації низки статей за гроші. В результаті в " чорний список "борці за чистоту помислів внесли дев'ять видань" [3].

Під час Помаранчевої революції на Україну допускалася публікація імовірно недостовірної інформації про участь російських спецслужб у подіях на одній з конфліктуючих сторін. [4] [5]

В 2008 замглавредактора "Независимой газети" засуджений до 8 років колонії суворого режиму за вимагання великих грошових коштів, за шантаж [6].


Примітки

  1. ВІДОМОСТІ - Донкіхоти від PR - Агентство Promaco ризикнуло своєю репутацією, щоб провчити пресу - www.vedomosti.ru/newspaper/article/2001/02/26/25866
  2. PR-АГЕНТСТВО PROMACO Ризикнули своєю репутацією, щоб провчити ПРЕСУ - Маркетинг і практика підприємництва - Ділова преса. Електронні газети - www.businesspress.ru/newspaper/article_mId_39_aId_57362.html
  3. PR | online - old.pronline.ru / shownews.php? ID = 2406 & D = 2004-06-23
  4. Москва б'є по власному іміджу. Андрій Терехов. http://www.ng.ru/cis/2004-11-26/5_image.html - www.ng.ru/cis/2004-11-26/5_image.html
  5. Народжені революцією. Тетяна Івженко. http://www.ng.ru/cis/2004-11-24/1_kiev.html - www.ng.ru/cis/2004-11-24/1_kiev.html
  6. "Замглавредактора" Независимой газети "засуджений до 8 років колонії суворого режиму" - www.vedomosti.ru/newsline/news/2008/08/12/636327 "Прайм-ТАСС" від 12.08.2008: "Міщанський суд Москви засудив до 8 років колонії суворого режиму заступника головного редактора "Независимой газети" Бориса Земцова, визнавши його винним у вимаганні великих грошових коштів за непублікацію матеріалів. "

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
Незалежна держава Хорватія
Незалежна і залежна змінні
Незалежна республіка Македонія
Незалежна Філіппінська церква (агліпаянци)
Газета (газета)
Газета
Газета.Ru
Газета.Ru
Дзвін (газета)
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru