Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

Росія-1



План:


Введення

"Росія" - загальноросійський телеканал. Входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії.

Аудиторія телеканалу в Росії перевищує 117 мільйонів чоловік. Крім території Росії, мовлення поширюється за кордоном - телеканал " РТР-Планета "на країни СНД, а також Західну Європу, Близький Схід, США. Потенційна аудиторія телеканалу "Росія" становить 98,5% населення.


1. Історія

Історія телеканалу розпочинається 4 листопада 1967 року, коли була створена "Четверта програма", що віщає у вечірній час. Телеканал був створений у складі Центрального телебачення - радянської державної організації, що здійснювала всесоюзне мовлення. "Четверта програма" розпочала мовлення в 19.30 репортажем про відкриття нового телецентру " Останкіно ".

1 січня 1968 в ефірі в перший раз з'явилася інформаційна програма " Час ". Програма" Час "зайняла особливе місце в загальній системі засобів масової інформації, стала найважливішою суспільно-політичною програмою телебачення. [1]

1 січня 1982 телеканал отримує нову назву - "Друга програма". Канал отримує статус загальносоюзної культурно-освітньої, художньої, спортивної програми Центрального телебачення. "Друга програма" дозволила повніше враховувати запити і смаки глядачів. Значне місце в ній займали інформаційні, науково-популярні, музичні, художні, документальні та дитячі передачі.

З 1984 року "Друга програма" отримала ще одну назву - "Другий канал".

6 січня 1985 "Другий канал" провів першу передачу ритмічної гімнастики. З січня 1987 року в ефірі "Другого каналу" головна інформаційна програма країни " Час "стала виходити з сурдоперекладом.

З 1989 року в РРФСР виношувалася ідея організації Російського республіканського телеканалу. До цього часу в усіх союзних республіках, за винятком Росії, існували власні республіканські телеканали. У 1990 році творець передачі " П'яте колесо ", народний депутат Верховної Ради УРСР Белла Куркова запропонувала Голові Верховної Ради Росії Борису Єльцину створити Російське телебачення, у зв'язку з тим, що телеканали Центрального телебачення відбивали точку зору союзних влади. В цей час в країні спостерігалося протистояння між союзними і республіканськими органами влади. [2]

13 липня 1990 постановою Верховної Ради УРСР засновано Державне телебачення і радіо РРФСР. До 15 вересня 1990 року, згідно з цією постановою, Рада Міністрів УРСР і Комітет Верховної Ради РРФСР по засобам масової інформації, зв'язків з громадськими організаціями, масовими рухами громадян і вивченню громадської думки повинні були вирішити питання про право власності на матеріально-технічну базу Другого каналу Центрального телебачення. [3]

14 липня 1990 постановою № 107-1 Президії Верховної Ради РРФСР була утворена Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія. Голова Ради Міністрів РРФСР Іван Силаєв сприяв придбанню будівлі для ВГТРК, з якого могло б вестися теле-і радіомовлення.

7 березня 1991 "Другий канал" перейшов у підпорядкування Всесоюзної державної телевізійної і радіомовної компанії. У той же час керівництвом каналу було обіцяно не менше 6:00 для мовлення програм виробництва Всеросійської державної телерадіокомпанії, в тому числі новинній програмі планувалося надати 2 випуски по 20 хвилин. У зв'язку з опозиційними поглядами колективу республіканської компанії, новий колектив стикався з труднощами, починаючи від неможливості орендувати студію в телецентрі "Останкіно" до ненадання обіцяного ефірного часу для нових програм.

У той же час, не було проблем з набором співробітників на ще неіснуюче "Російське телебачення". Багато телеведучі йшли з Всесоюзної ДТРК на вільний від цензури телебачення. Першим генеральним директором "Російського телебачення" став Сергій Підгорбунський. Колектив Всеросійської ГТРК продумував час виходу своїх програм і назва головної новостной передачі. Пропонувалося кілька назв, у тому числі "Російський вісник" і "Вісник". У результаті новинній програмі було присвоєно назву "Вести", а час її виходу призначено на 18.00, а також на 20.00 (за годину до виходу на каналі програми "Час"). Більшість співробітників "Вістей" "Російського телебачення" були колишні співробітники закритій на Центральному телебаченні програми "Телевизионная служба новостей". Были созданы четыре студии - информационная "Вести", публицистическая "Республика", художественная "Лад", развлекательная "Артель".

13 мая 1991 года недавно назначенный на должность первого заместителя председателя Гостелерадио Валентин Лазуткин предоставил эфирное время для программ Всероссийской гостелерадиокомпании на "Втором канале" Гостелерадио: с 11.35 до 13.35, с 17.00 до 19.00 и с 21.45 до 23.45.

В 17.00 в эфир вышла программа "Вести". Ведущей первого выпуска "Вестей" была Светлана Сорокина. С этого времени на "второй кнопке" выходят в эфир как программы Всесоюзной гостелерадиокомпании, так и программы Всероссийской гостелерадиокомпании. По сравнению с программой " Время ", " Вести " стали острой, краткой, конкретной и оперативной информационной программой. У телеканала появилось новое название - "РТВ" ("Российское телевидение") и первый логотип. Через две недели телеканал сменил название на "РТР" ("Российское телевидение и радио"), изменился и логотип.

В августе 1991 года РТР прекратил вещание в Латвии и был заменён на LTV2 (ныне LTV7).

Під час Августовского путча 19 августа 1991 года все передачи Всероссийской ГТРК были отменены по приказу ГКЧП. Вместо запланированных программ транслировался балет " Лебединое озеро ". В тайне от ГКЧП, телеканал "РТР" подпольно организовал вещание на регионы, благодаря чему жители СССР увидели специальный выпуск "Вестей" с "картинкой" происходящих событий в Москве. Студия "Вестей" в "Останкино" была опечатана, передача записывалась на видеокассету на "Шаболовке", для экстренных ситуаций была подготовлена передвижная студия. ГКЧП блокировало здание ВГТРК на Ямском Поле. Подпольное вещание "РТР" продолжалось до полной победы защитников Белого Дома. [2] После завершения Августовского путча "РТР" по распоряжению Валентина Лазуткина [4] передается весь вечер: с 19.00 до 00.00 (вместо с 17.00 до 19.00 и 21.45 до 23.45).

16 сентября 1991 года "Второй канал" Центрального телевидения был закрыт, а производство большой части её передач ("Время деловых людей" и др.) были переданы ВГТРК. С этого времени телеканал "РТР" становится главным вещателем в стране, получает для вещания весь вечер. С 30 декабря 1991 года программа " Вести " стали выходить три раза в день, а с 20 января 1992 года четыре раза в день. В 1993 году канал дважды меняет логотип.

В феврале 1992 года на частотах РТР на Украине был создан телеканал УТ-2 (ныне 1+1).

В период Политического кризиса 1993 года "РТР" предоставляет слово всем сторонам конфликта. Під час расстрела Белого дома директор канала нарушил приказ о ведении трансляции бомбёжки в прямом эфире на тот момент, пока на линии огня стояли москвичи в целях избежания возникновения гражданской войны. После того, как милиция оттеснила горожан, "РТР" запустил трансляцию " CNN ". В это время было обстреляно здание, где размещалась студия "Вестей", В дыру, пробитую в здании гранатомётом, ворвались вооружённые люди, начался обстрел здания, возник пожар.

Режиссёру программы "Вести" Ирине Виноградовой удалось спасти отснятый материал. Техническому директору Станиславу Буневичу удалось перевезти управление телевещанием страны в здание Всероссийской ГТРК на Ямском Поле. Вещание канала было восстановлено, "РТР" был единственным телеканалом, оставшимся в эфире и показавшим происходящие события [5]. Вещание велось в наспех оборудованной студии на цокольном этаже при выключенном свете. Позднее в здании напротив были обнаружены лёжки снайперов. За освещение событий 1993 года первым заместителем Председателя Правительства России Владимиром Шумейко программе "Вести" были подарены каминные часы.

Показав важные события, "Вести" становятся самой влиятельной программой. [2] В этом же году Юрий Ростов, Владислав Флярковский и Александр Гурнов были назначены корреспондентами Вестей за границу, а главным редактором Дирекции информационных программ стал Александр Нехорошев.

С 1994 года стала выходить программа-комментарий "Подробности", ведущим которой стал политический обозреватель вестей Николай Сванидзе. В октябре 1995 года на РТР с ОРТ перешла программа "Иванов, Петров, Сидоров".

В 1996 году Олег Попцов, Анатолий Лысенко, Александр Подгорбунский и Александр Нехорошев были освобождены от своих должностей. Программа "Подробности" была закрыта. Новым Председателем Всероссийской государственной телерадиокомпании стал Эдуард Сагалаев, Генеральным директором Российского телевидения стал Кирилл Легат, Главным редактором Дирекции информационных программ Российского Телевидения Борис Непомнящий. На канале появились ряд новых программ - информационно-аналитическая программа "Зеркало", ведущим которой стал Николай Сванидзе, актуальное интервью "VIP", ток-шоу "Открытые новости", ведущими которой стали Эдуард Сагалаев, Светлана Сорокина и Оксана Найчук а производителем частная телекомпания АТВ.

В 1997 году председателем Всероссийской государственной телерадиокомпании стал Николай Сванидзе. Программы "VIP" и "Открытые новости" были закрыты, была уволена ведущая " Вестей " Светлана Сорокина [6].

8 мая 1998 года в состав ВГТРК вошли региональные телерадиокомпании. С этого момента "РТР" вещает на 54 языках народов России, ВГТРК превращается в крупнейший медиахолдинг Европы. Общим становится не только оформление канала, но и редакционная политика.

7 сентября 1998 года в эфир впервые вышел утренний блок программы "Доброе утро, Россия!".

В 2000 году председателем Всероссийской государственной телерадиокомпании стал бывший генеральный директор НТВ Олег Добродеев [7]. Канал покинули Анастасия Дадыко, Сергей Дадыко (перешли на ТВЦ), Ольга Кокорекина (перешла на ОРТ). При этом вместе с Добродеевым с НТВ на канал пришли Елена Масюк, Аркадий Мамонтов, Евгений Ревенко и Михаил Антонов [8]. Была закрыта программа "Вести в субботу". Также на канал перешли Пётр Шепотинник и Станислав Кучер с ТВ-6 [9].

С сентября 2001 года еженедельной информационно-аналитической программой Российского телевидения становится " Вести недели " ведущим которым становится Евгений Ревенко. Программа "Зеркало" стало выходить в субботу после восьмичасовых вечерних вестей. Также, в 2002 году на РТР с НТВ перешёл Александр Хабаров. В 2002 [10] году директором Дирекции информационных программ Российского телевидения стал Владимир Кулистиков.

11 сентября 2001 года в ночном эфире РТР был проведён экспериментальный эфир европейского новостного канала EuroNews, который со 2 октября 2001 года начал вещать в утреннее и ночное время канала "Культура" [11] (где до этого вещал MTV). С 2002 по декабрь 2007 года в ночном эфире канала с логотипом "России" осуществлялась трансляция EuroNews [12].

15 сентября 2001 года изменяется логотип канала. С этого дня у всех каналов ВГТРК общие логотипы. Также, с 15 сентября 2001 года перед информационными программами стали появляться традиционные часы кремлёвских курантов [13], в других заставках акцент также делался на государственную символику. Авторы - Семён Левин и студия "Телеателье".

В феврале 2002 года генеральный директор РТР Александр Акопов покинул занимаемую должность, вместо него гендиректором канала стал Антон Златопольский. Сразу после прихода на должность он начал реформу всей сетки вещания, начиная с утреннего эфира [14].

1 июля 2002 года для трансляции передач за пределами России начал вещание телеканал " РТР-Планета " [15].

1 сентября 2002 года телеканал получил название "Россия", изменился логотип. [16] Как писал журнал "Цветной телевизор" новое название (телеканал "Россия") звучит более значимо, нежели аббревиатура РТР [17].

8 сентября 2002 года на канале "Россия" впервые вышла программа "Специальный корреспондент".

С 1 сентября 2007 года на канале "Россия" транслируются передачи канала " Бибигон ". С сентября 2007 по сентябрь 2008 года во время данных передач логотип телеканала "Россия" адаптировался под логотип " Бибигона ".

1 июля 2008 года для трансляции передач на территории Белоруссии начал работу телеканал " РТР-Беларусь ".

24 декабря 2008 года, после программы "Вести+" канал изменил логотип.

1 апреля 2009 года в день 200-летия писателя Николая Гоголя и в связи с выходом в прокат фильма "Тарас Бульба" канал на один день вместо надписи "Россия" в логотипе и заставках отобразил название фильма.

1 января 2010 года канал получает название "Россия-1", изменился логотип.

15 марта 2012 года логотип канала "Россия-1" преобразовался, в логотипе сменён шрифт надписи "Россия".


2. Кинопроекты

Телеканал участвовал в производстве и продвижении нескольких громких российских сериалов и фильмов:


3. Телеведущие канала

В даний час анонси каналу озвучує Олександр Клюквин.


3.1. Провідні і співробітники минулих років

У творчому колективі каналу в різний час працювали такі відомі люди:


4. Годинники

  • З 1991 по 1993 рік показували сині годинник ЦТ.
  • З 1993 по 2000 рік показували білі годинник на чорному тлі з відображенням першого логотипу РТР. [ [1] ]
  • З 2000 по 2001 рік показували анімовані годинник без цифр на синьому фоні, який анімований (рух кілець). [ [2] ]
  • З 2001 по 2002 рік показували годинник кремлівських курантів на "денному" фоні, камера знаходиться зліва.
  • З 2002 по 2003 рік використовувалися ті ж години, але фон став "вечірнім". [ [3] ]
  • З 2003 року використовуються ті ж години, але камера знаходиться праворуч і на годиннику рухається небо і квадрати. Також видозмінено секундна стрілка. Вона непомітна. З 46-ї по 58-у секунду відбувається дзвін, все решту часу йде цокання.

5. Програми

6. Керівники

6.1. Генеральні директори

  • Сергій Підгорбунський (1991-1996)
  • Кирило Легат (1996)
  • Олександр Акопов (1997-2002 [18])
  • Антон Златопольський (з 2002 року)

6.2. Головні редактори

  • Олександр Акопов

6.3. Генеральні продюсери

6.4. Головні режисери

7. Критика

У квітні 2006 р. телеканал "Росія" показав майстерно знятий фільм "Велика таємниця води", який інакше як пасквілем на світову науку назвати не можна. В кінці 2006 р. фільм отримав три премії "ТЕФІ". Тим самим телевізійних справ майстра переконливо продемонстрували, що для них найголовніше - рейтинг, навіть якщо він досягається ціною грубого обману. А те, що при цьому абсолютно безсоромно зневажається наука, що людям нав'язуються середньовічні уявлення, організаторам преміального балагану байдуже ... [24]
  • У березні 2011 протоієрей В'ячеслав (Пушкарьов), зав. місіонерським відділом Іркутської єпархії Руської Православної Церкви, дав оцінку позиції телеканалу в освітленні конфлікту в Лівії :
    ... Два місяці тому Каддафі був надійним партнером Росії, тепер він став "диктатором" і "вбивцею власного народу". Яка метаморфоза! При всьому цьому очевидний однобокий підхід до висвітлення проблеми. Наші телеканали обрали для себе лінію наслідування західним ЗМІ ... Виходить, що наші журналісти і редактори є прихильниками заколотів і державних переворотів і їм наплювати на конституційний лад? .. Наші центральні ЗМІ пішли на поводу у політики і, порушуючи основні норми журналістської етики, показали всьому світу і нам найвищий рівень свого власного непрофесіоналізму і заангажованості. Адже вони бессовестнейшим чином стали використовувати методику подвійних стандартів у своїй "роботі" ... Чи знайдуть наші ЗМІ, а особливо канал Росія і Перший канал, в собі сили і рішучість зізнатися в нечесності і попросити вибачення у лівійського народу та його лідера? Сумніваюся.

    - voskres.ru - "Про інформаційну війну"


Примітки

  1. Музей радіо і телебачення - Головна сторінка - www.tvmuseum.ru/
  2. 1 2 3 "" Вести ". Перші двадцять років". Документальний фільм, 2011.
  3. ВГТРК / Про ВГТРК - vgtrk.com/doc1
  4. М. Полторанін: "Влада в тротиловому еквіваленті. Спадщина царя Бориса". Глава IV. "Донесення президента Росії президентові Америки" - www.docme.ru/doc/8054/poltoranin-m.-n.-- "vlast._-v-trotilovom-e-kvivalente ...
  5. Журналісти "Вістей" згадують події заколоту 1993 - tvoygolos.narod.ru/others/2003.10.05.htm
  6. http://tvoygolos.narod.ru/press/2006.05.05.htm - tvoygolos.narod.ru/press/2006.05.05.htm
  7. Новини NEWSru.com :: Працівники Російського телебачення проведуть пікет біля будівлі ВГТРК - newsru.com/russia/16oct2000/vgtrk.html
  8. БЛИСКОМ риб'ячого жиру - Суспільство - Нова Газета - www.novayagazeta.ru/society/9249.html
  9. Журнал Теле-Супутник - www.telesputnik.ru/archive/55/article/18.html
  10. Новини NEWSru.com :: Головний редактор "Вістей" пішов з посади - newsru.com/russia/03jun2002/kulistikov.html
  11. Новини NEWSru.com :: З сьогоднішнього москвичі і жителі Підмосков'я можуть дивитися програми телеканалу Euronews - newsru.com/russia/02Oct2001/euronews.html
  12. НІЧНА ЗАБАВА - Суспільство - Нова Газета - www.novayagazeta.ru/society/20927.html
  13. XXXXXXXX - Суспільство - Нова Газета - www.novayagazeta.ru/society/11873.html
  14. Передчасної кончини Телепузики - Суспільство - Нова Газета - www.novayagazeta.ru/society/15976.html
  15. Lenta.ru: Мас-медіа: РТР покаже Західній Європі наші "Вести", "Городок" та серіали, але без реклами - lenta.ru/most/2002/06/30/rtr2 /
  16. РТР поміняв назву на телеканал "Росія" - www.rian.ru/society/20020830/216083.html
  17. Що крутіше: "Перший канал" або "Росія"? - Публікації - Перший канал - www.1tv.ru/public/pi=11242
  18. Новини NEWSru.com :: Гендиректор РТР Олександр Акопов подав у відставку - newsru.com/russia/20feb2002/akopov.html
  19. Новини NEWSru.com :: Керівник "Кукол" Василь Григор'єв призначений головним продюсером телеканалу "Росія" - www.newsru.com/russia/18mar2003/kukla.html
  20. Телеканал "Культура". Шумаков Сергій Леонідович - www.tvkultura.ru/news.html?id=392874&cid=380
  21. Теленовини ВІД ... - Суспільство - Нова Газета - www.novayagazeta.ru/society/9398.html
  22. Пикалев А. "Цвіль" - їсти подано! - www.anticekta.ru/News/2009/09-02/3.02.09.html / / сайт РАЦВРС
  23. 1 2 Белодуров Г. Фільм "Вода": документальна брехня - www.nsad.ru/index.php?issue=13§ion=Array&article=855&print=1 / / Журнал "Ненудний сад"
  24. Академік Е. П. Кругляков Псевдонаука - шлях у Середньовіччя - www.nanometer.ru/2010/01/13/lzhenauka_162502/PROP_FILE_files_2/bull2.pdf. Бюлетень "На захист науки", № 2. "Наука". Статичний - www.webcitation.org/65Ufd7VcY з першоджерела 16 лютого 2012.

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
Росія
Росія-24
Росія-2
Ім'я Росія
Росія (значення)
Міс Росія
Вільна Росія
Ліберальна Росія
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru