Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

100ТВ


Logo 100TV 2007.svg

План:


Введення

100ТВ - російський регіональний телеканал, який здійснює цілодобове мовлення на Санкт-Петербург і Ленінградську область. Почав свою роботу 31 серпня 2003 під назвою телеканал "СТО". [1] З жовтня 2007 року носить назву "100ТВ". Володар премії " Золоте перо-2007 "в номінації" Медіа-проект року ". Входить в Балтійську медіа-групу.


1. Історія

Канал розпочав мовлення в Санкт-Петербурзі 31 серпня 2003 на 31-й дециметровому частоті. Перше керівництво каналу, у складі генерального директора Вікторії Корхіной, генерального продюсера Андрія Максімкова та фінансового директора Іллі Крилова, пропрацювала з моменту заснування каналу і до листопада 2006 року, коли колективно подав у відставку. Відставка була добровільною, пов'язаної з необхідністю поступово передати кермо влади новій команді на чолі з новим власником каналу Олегом Рудновим, що купили контрольний пакет акцій ТОВ "ТВ-Купол" в травні 2006 року. [2]

Старий логотип телеканалу. з 31 серпня 2003 по 30 вересня 2007 [3]

2. Особливості

2.1. Онлайн-трансляції

Канал 100ТВ був піонером серед російських телеканалів, організувавши цілодобове онлайн-мовлення в Інтернеті на своєму офіційному сайті. На сайті також доступні відеоролики випусків новин і деяких передач.

3. Критика

3.1. Звинувачення у цензурі

Певну розголосу набув факт відбувся, виступи групи "Телевізор", запланованого на 24 квітня 2008 року. За словами Михайло Борзикін, музичний редактор програми "100процентний звук", в рамках якої планувався виступ групи, попросила вислати тексти пісень, які будуть виконуватися, після чого повідомила про їх неприйнятність для телебачення. [4] Після чого переговори припинилися. Михайло Борзикін заявив, що в одній з пісень дійсно присутня строчка, що викликає неоднозначну реакцію, що говорить "про те, ким треба бути, щоб не помітити чийсь хер у власній жопе ". Однак, посилаючись на своє філологічну освіту, Борзикін висловив думку, що слово" жопа "не є нецензурним, а слово" хер "- типовий евфемізм. [4]


3.2. Звинувачення в гомофобії

Програма "Міст свободи", що вийшла 22 травня 2009 під заголовком "Гомосексуалізм - злочин перед дитинством?" викликала суперечки серед телеглядачів і інтернет-користувачів. Значна частина з них висловила підтримку авторам і ведучим програми. Переважна більшість телеглядачів (96%) висловилася проти проведення гей-парадів, як реклами і агітації за "нетрадиційний секс". Однак сама передача зазнала критики з боку ЛГБТ-спільноти.

Приводом і темою для авторів передачі послужило твердження, зроблене священиком Андрієм Кураєвим, який назвав гей-прайду "Пропагандою гомосексуалізму". Протягом години учасники дискусії (доктор Ігор Князькін, політолог СПбДУ Олександр Конфісахор та історик Юрій Соколов) неодноразово порівнювали гомосексуальність з зоофілія, некрофілія і педофілією, висловлювали погрози та образи на адресу ЛГБТ, а обговорення супроводжувалося роликами, образливими по відношенню до сексуальних меншин.

Активіст ЛГБТ-руху Марія Ефременкова провела одиночний пікет, протестуючи проти гомофобних висловлювань в телепрограмі. Вона тримала плакат: "Проти дискримінації сексуальних меншин у ЗМІ. 100ТВ гомофобні телеканал" і роздавала листівки, в яких вимагала, щоб канал приніс вибачення. У листі Генеральному директору та головному редактору телеканалу Андрію Радіна, Ефременкова стверджувала, що керівники і творці цієї програми порушили право на честь і гідність ЛГБТ. Вона також написала, що ведучі і гості в студії поширювали чутки під виглядом достовірних повідомлень і представляли інформацію про гомосексуальність таким способом, щоб принизити цю категорію громадян, розпалити нетерпимість і закликати до насильства в суспільстві. Інший активіст, Валерій Соза, охарактеризував роботу журналістів "100 ТВ" як "непрофесійну": "У дебатах ведучі не повинні приймати будь-яку сторону, не повинні керуватися своїми особистими уявленнями. Але ці ведучі та автори програми показали свою очевидну ненависть до гомосексуалів" .

Валерій Татаров, шеф-редактор ток-шоу, не приніс вибачень за передачу, а навпаки, назвав гомосексуалізм "гидотою", процитувавши Біблію і запропонувавши вважати "гомофобом Христа". Глава каналу Андрій Радін відмовився від коментарів. [5] [6]


3.3. З нового рядка

Неоднозначну реакцію також викликала інформація про тимчасове звільнення з каналу ведучого Валерія Татарова, автора програми "З нового рядка" і ток-шоу "Жорсткий розмова". В Рунеті також набула поширення стаття під назвою: "Валерій Татарів: У мене немає" списку друзів ", яких не можна чіпати", спочатку опублікована на інтернет-ресурсі Lenizdat.ru. У відкритому листі до редакції "Lenizdat.ru" В. Татарів виступив з критикою даної статті, яка на його думку порушує журналістську етику і неправильно тлумачить його слова, які, до того ж, не були призначені для широкого розголосу. [7]


3.4. Футбольні трансляції

З 2009 телеканал 100ТВ транслює на регіон матчі "Зеніту" в чемпіонаті Росії. У колах уболівальників, які звикли до трансляцій ігор Зеніту по П'ятому каналу і до коментарів Геннадія Орлова, виникло певне невдоволення роботою Кирила Набутова, коментує матчі на 100ТВ. [8]


3.5. Вадим Бойко в передачі "Потрібне - підкреслити"

Негативну оцінку [9] [10] учасників деяких інтернет-спільнот отримав випуск передачі "Потрібне - підкреслити" від 15 лютого 2011 року, в якому був показаний сюжет за участю "перлового прапорщика" Вадима Бойко - міліціонера, обвинуваченого у побитті учасників акції "Стратегії-31" у Гостиного Двору 31 липня 2010. [11]

Автор і ведучий передачі, Валерій Татаров, стверджує, що Бойко став жертвою обставин та "полювання на відьом", а його дії на акції 31 липня були виправдані. Сам міліціонер у ході передачі заявив, що мав моральне право на застосування сили (включаючи нанесення ударів гумовим кийком в область голови), так як учасники мітингу, за його словами, провокували його - плювали йому в обличчя і кидалися пляшками. У сюжеті також неявно стверджується, що мітингувальники навмисно спровокували епізод з побиттям для того, щоб створити інформаційний привід для ЗМІ та викликати співчуття громадськості.


4. Програми

  • "Одного разу вранці"
  • "Останні вісті"
  • "З нового рядка" (автор і ведучий: Валерій Татарів) - в архіві
  • "Жорсткий розмова" (автор і ведучий: Валерій Татарів) - в архіві
  • "Хроніка подій" (ведучі: Юрій Коваленко, Борис Бедросом)
  • "Хроніка подій: Найважливіше" (автор і ведучий: Максим Змови)
  • "Відображення"
  • "Потрібне підкреслити" (автор і ведучий: Валерій Татарів)
  • "Ціна питання"
  • "Невське час"
  • "Підсумки тижня" (автор і ведучий: Андрій Радін)
  • "Парламентські перли"
  • "Евромакс. Вікно в Європу" - спільний проект з німецькою телекомпанією Deutsche Welle (ведуча Анастасія Ізмайлова)
  • "Петербург. Адреса"
  • "В ритмах життя"
  • "Громадська приймальня"
  • "Острів надії"
  • "Автоклуб 100-ТВ"
  • "Автовиходной"
  • "Вінілове відео" (автор і ведучий: Олександр Маліч)
  • "Приватний візит Анастасії Мельникової "- в архіві
  • "100ПРОЦЕНТНИЙ звук" (автор і ведучий: Олександр Маліч) Лауреат премії ТЕФІ Регіон 2008 - в архіві з 1-го квітня 2010
  • "Футбол. Pro & Contra" (ведучий: Леонід генус)
  • "Футбольні історії"
  • "Гольовий момент"
  • "Телевізійний клуб" Зеніт ""
  • "Перша студія" (ведуча: Надія Мадзалевская)
  • " Казки дідуся Мокія "(ведучий: Михайло Мокієнко)
  • "Арт-ТБ" (ведучі: Даша Александрова, Олександр Маліч)

5. Телесеріали

6. Нагороди та досягнення

Телеканал виграв премію "Золоте перо-2007" в номінації "Медіа-проект року", обійшовши при цьому " Петербург - П'ятий канал ".

Ведучі проекту АРТ ТБ, Даша Александрова та Олександр Маліч в 2010 році стали лауреатами премії "Собака.ru ТОП 50. Найзнаменитіші люди Петербурга", у номінації медіа [12].

7. Мовлення

У Санкт-Петербурзі канал "100 ТВ" здійснює мовлення на 31 ТВК з вежі Ленінградського радіотелевізійного передавального центру ЛРТПЦ. Потужність передавача: 20 кіловат, висота розташування передавальної антени: 221 метр. [3] Також канал має мережу мовлення в Ленінградській області [13] :

Плюс до цього телеканал транслює в мережі інтернет програми власного виробництва.

Також ведеться трансляція із супутників. Параметри мовлення 100 ТБ:

  • Intelsat 904,60 * E, 10974V SR 3333, FEC 3 / 4 (Луч 904 Spot-1 Wide), DVB-S/MPEG-2 (відкрите мовлення)
  • Intelsat 904 (пакет "Актив ТВ", сигнал кодрован) (часовий пояс MSK)

8. Цікаві факти

  • Сценаристом дитячої щовечірньої передачі " Казки дідуся Мокія "з 2007 по 2009 рік працював поет і рок-музикант Костянтин Арбенін. Оператором-постановником цієї ж програми з 2004 року був Дмитро Фролов - петербурзький режисер незалежного кіно.
  • З лютого 2008 до 2011 року на телеканалі, в рамках спеціальної акції "Без реклами", з ефірної сітки була повністю виключена реклама. До цього рекламні блоки були виключені з трансляції випусків новин і "культурно значущих" серіалів - " Майстер і Маргарита "і" В колі першому ". [14]

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru