Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

Fox News Channel



План:


Введення

Студія новин Fox News

Fox News Channel (Фокс-Ньюc-ченнел, скорочено FNC або Fox News) - американський інформаційний канал із штаб-квартирою в Нью-Йорку. Його перший вихід в ефір відбувся 7 жовтня 1996. Канал належить медіа-концерну News Corporation австралійського підприємця Руперта Мердока, його програми проводяться телекомпанією Fox Broadcasting Company. Канал, який щодня дивляться близько 1,2 мільйона чоловік, є основним інформаційним каналом США. [1] Генеральним директором Fox News Channel з моменту його заснування є Роджер Ейлс.

У число провідних телеканалу входять Білл О'Рейлі, Гленн Бек і Майк Хакабі.


1. Історія

2. Політична орієнтація

Fox News Channel рекламує себе зі слоганами "Fair and balanced" ("справедливий і зважений"), а також "We report. You decide" ("Ми висвітлюємо. Ви вирішуєте") і претендує на нейтральне висвітлення подій. Критики з конкуруючих ЗМІ і Демократичної партії, однак, не раз відзначали явний правий і консервативний ухил каналу, особливо під час Іракської війни, [2] [3] президентських виборів 2008 року і з моменту обрання на посаду Президента Барака Обами. У відповідь на це канал часто відповідає, що інший медійний ландшафт дуже лівий, а він сам нібито належить до консервативних поглядів із "не меншою повагою", ніж до ліберальних. [4] [5]

У документальному фільм Outfoxed продюсера Роберта Грінволда Fox News обвинувачується в односторонньому освітленні подій. Колишні співробітники каналу розповідають у ньому про інструкції, показувати республіканців в позитивному, а демократів - у негативному світлі. Сам канал ці звинувачення відкинув, заявивши, що деякі з опитаних ніколи не на ньому працювали, а інші були звільнені за профнепридатність.

В Росії канал потрапив у заголовки ЗМІ під час конфлікту в Південній Осетії в 2008. Відзначалася жорстка прогрузинська позиція каналу, а особливо широкий резонанс викликав епізод з осетинського дівчинкою Амандою Кокоевой та її тіткою, яким ведучий у прямому ефірі спробував перешкодити висловити, що російські солдати врятували їх від нападу грузинської армії. Про цей епізод згадував у одному з виступів і Володимир Путін.

У відеорепортажі з вулиць Москви про протести позасистемною ліберальної опозиції проти, на її думку, фальсифікацій на виборах в Держдуму і перемоги партії "Єдина Росія" канал 7 грудня 2011 показав столицю Росії нічну Москву в погромах, вуличних пожежах (яких не було), поліцією з написами на щитах по-грецьки, з деревами з зеленим листям і пальмами на грудневих вулицях (пальми, які ростуть на Близькому Сході, показані [6] на самому початку репортажу). [7] Після критики в ЗМІ канал був змушений визнати свою помилку : даний репортаж з сайту каналу був вилучений, [7] але не відразу. [8] Канал видав кадри розгону акції протесту в члені ЄС і НАТО Греції (місто Афіни) за кадри розгону демонстрацій у Москві. [9] [10] [11 ]


Примітки

  1. TV Week: CNN Ratings Down; Fox, MSNBC Grow - www.tvweek.com/news/2009/03/cnn_ratings_down_fox_msnbc_gro.php, переглянуто 8 лютого 2010
  2. Timothy Noah, Slate, 31. Mai 2005: Fox News admits bias! - www.slate.com/id/2119864/, переглянуто 8 лютого 2010
  3. Democratic Party, 25. September 2006: Dean On President Clinton Standing Up To Right-Wing Propaganda On Fox News Sunday - www.democrats.org/a/2006/09/dean_on_preside_3.php, переглянуто 8 лютого 2010
  4. Australian Associated Press, 26. October 2004: News Corp denies Fox News bias - www.theage.com.au/articles/2004/10/26/1098667750250.html, переглянуто 8 лютого 2010
  5. Financial Times, 6. Oktober 2006: Interview transcript: Rupert Murdoch and Roger Ailes - www.ft.com/cms/s/5b77af92-548c-11db-901f-0000779e2340.html, переглянуто 8 лютого 2010
  6. Відеорепортажі з вулиць Москви на сайті Youtube - www.youtube.com/watch?v=sOdY9DLt0-I
  7. 1 2 відеорепортажі з вулиць Москви на сайті каналу Fox News Video.foxnews.com - video.foxnews.com/v/1313804773001/protesters-express-outrage-over-russian-elections
  8. Американський телеканал Fox News визнав, що відео, на якому були продемонстровані замість російських акцій протесту грецькі заворушення - помилка. Проте канал зняв із сайту невірний репортаж не відразу. "Телеканал Fox News визнав помилку з висвітленням подій в Росії, але не поспішав виправити її." - piter.tv / event / Telekanal_Fox_News_soobsch / Piter.tv
  9. Alex Khrebet. FOX NEWS lies in their broadcasts. - freefeeler.wordpress.com/2011/12/07/fox-news-lies /
  10. "Фокс, брехня і відео". - inosmi.ru/video/20111209/179821988.html Иносми.ру
  11. "FOX, lies & the wrong videotape: What's NOT happening in Moscow" - rt.com/news/fox-moscow-fake-riots-281 /

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
Fox Broadcasting Company
20th Century Fox
Disney Channel
Internet Channel
National Geographic Channel
News Corporation
Linn's Stamp News
Daily News (New York)
News of the World (газета)
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru