Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

France Soir


Прапор Франції

План:


Введення

France Soir (Франс Суар) - щоденна французька газета, заснована в 1944.


1. Історія

Спочатку була заснована в 1941 як підпільна газета Dfense de la France (Захист Франції) молодими журналістами Робером Сальмоном (Robert Salmon) і Філіпом Вьянне (Philippe Viannay) [1], перші номери яких були надруковані на машині офсетного друку Rotaprint [2].

Dfense de la France мала великий тираж таємницею друку, з 450.000 примірниками в день з січня 1944 [2]. У березні 1944, після багаторазових переїздів, вона займає місце в промисловому приміщенні на трьох поверхах, на вулиці Жан Долен (rue Jean-Dolent), за В'язницею Санте, в 14-м адміністративному окрузі, з одного друкарською машиною, вага якої шість тонн, машинами Grosse Margot, " Лінотип ", Massicot, з одним запасом паперу, бензину, продовольства, води і двох тонн деревного вугілля для стереотіпірованія.

Перший номер France Soir вийшов у тираж 7 листопада 1944 під подвійною назвою: France Soir - Dfense de la France.

В 1946, FEP (France ditions et publications) (видавництво France Soir) об'єднується з газетою Publi-France філією групи Hachette і видавцем Paris-Presse. [3], заснованої в листопаді 1944 сином письменника і політика Моріса Барреса (Maurice Barrs), депутатом партії RPF Філіпом Баррес (Philippe Barrs). Він був головним редактором газети Paris-Soir в тридцятих роках.


2. П'єр Лазарефф

Перша французька щоденна газета, France Soir була викуплена в 1949 французьким акціонерним товариством по виданню, розповсюдження книг та періодичної преси Hachette Filipacchi Mdias, яка призначає журналіста і виробника французьких телевізійних передач П'єра Лазареффа генеральним директором видавництва (FEP) і Робера Сальмоном президентом газети. Щоденна газета долає з 1953 рубіж в мільйон екземплярів протягом перших подій воєн деколонізації, в Індокитаї і в Алжирі [4].

Тираж перевищує рубіж 1,5 мільйона примірників у 1956 - 1958 роках, коли війна в Алжирі [2] закликає на військову службу сотні тисяч молодих французів і зберігається в 1961, під час замахів OAS і Путчу генералів, з 1115700 екземплярами, проданими в середньому, кожен день. Напис на першій смузі говорить "єдина щоденна газета, що продає більше мільйона екземплярів".

Чудова репутація France Soir в 1950-е -х роках була принесена асами репортажу, які потім стануть успішними романістами: колишній учасник опору і майбутній академік Жозеф Кессель, військовий кореспондент з 1939 - 1940, Люсьен Бодар (Lucien Bodard), який передавав ексклюзівнуб інформацію з Індокитаю, а також Філіп Лабре (Philippe Labro), який опублікує свої перші романи починаючи з 1960 та журналіст і сценарист Анрі де Тюренн (Henri de Turenne), який прагнув до створення цікавих телевізійних репортажів під час створення в 1964 "Управління французького радіомовлення і телебачення" (Office de radiodiffusion tlvision franaise скорочено ORTF).


3. Справа про карикатурах на пророка Мухаммеда

На початку лютого 2006, France Soir публікує серію карикатур на пророка Мухаммеда, які були надруковані в 2005 році в одній з датських газет Jyllands-Posten отримавши несхвалення з боку мусульманського світу. У лютому 2006 Жак Лефранк, відповідальний редактор, був звільнений на той час власником Реймондом Лека (Raymond Lakah) за те, що він перевидав мультиплікаційні опису Пророка Мухаммеда, які були предметом карикатурного скандалу. Ці 12 карикатур були надруковані з додаванням іншого зображення інших релігійних діячів, що сидять на хмарі з читанням заголовка, "Не хвилюйся Мухаммед, на нас на всіх були намальовані карикатури тут." (Don't worry Muhammad, we've all been caricatured here) [5]


4. Придбання Жан-П'єром Брунуа та Олів'є Рейем

У квітні 2006 Трибунал Торгівлі (Tribunal of Commerce) у Ліллі оголосив, що газета стане власністю Жан-П'єра Брунуа та Олів'є Рейя, колишнього журналіста газети. Тоді він взяв на себе зобов'язання не продавати газету протягом п'яти років.

На покупку газети, що відчуває фінансові труднощі, претендував і ізраїльський бізнесмен російського походження Аркадій Гайдамак - власник газети " Московські новини ", однак французький суд відмовив йому в цьому праві [6].


5. Власник Олександр Пугачов

В 2009 власником газети France Soir став Олександр Пугачов, син російського підприємця Сергія Пугачова.

Примітки

  1. Julien Mielcarek, "France-Soir clbre son 20.000me numro" - www.ozap.com/actu/france-soir-celebre-20-000eme-numero/249510 sur Ozap.com, 7.janvier. 2008 (Фр.)
  2. 1 2 3 France-Soir est issu d'un journal clandestin sous l'occupation. - (Фр.)
  3. FRANCE-SOIR - www.universalis.fr / encyclopedie / france-soir sur le site Encyclopaedia Universalis, consulte le 7 avril 2010. (Фр.)
  4. Chronologie: des annes fastes au dclin. - presse-paris.univ-paris1.fr/spip.php? article25 sur le site de Paris Presse, consult le 7 avril 2010. (Фр.)
  5. French editor fired over cartoons - news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4672642.stm, BBC (2 лютого 2006).
  6. Син Пугачова купив газету France Soir. - infox.ru/business/media/2009/01/15/Pugachev.phtml

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
France 2
France 3
Air France
France Tlvisions
France Tlcom
Masters France
SS France (1961)
lectricit de France
La France (дирижабль)
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru