Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

The Observer



The Observer
The Observer logo.svg
Tип

щотижнева газета

Формат

Берлінер



Власник

Guardian Media Group

Головний редактор

Джон Малхолланд

Заснована

1791

Політична приналежність

лівоцентризм [1]

Мова

англійська

Головний офіс

Kings Place, 90 York Way, London

Тираж

453071 (2008) [2]

ISSN

0029-7712



Сайт: observer.guardian.co.uk

The Observer ( англ. "Спостерігач", "Оглядач") - британська газета, що виходить по неділях. Це перша і найстаріша в світі недільна газета. [3] У 1993 році була придбана іншим великим виданням - щоденної The Guardian.

Історія публікації

Перший номер був опублікований 4 грудня 1791 року. Головним редактором у той час був У. Борн ( англ. WS Bourne ), Який незабаром розорився і спробував продати газету антиурядовим організаціям, потім його брат запропонував The Observer уряду, який також відмовилося купувати видання, але погодилося спонсорувати, якщо воно буде поширювати лояльні по відношенню до держави ідеї. У 1807 році брати Борна призначили новим редактором Льюїса Докса. Сім років опісля вони продали The Observer Вільяму Клементу ( англ. William Innell Clement ), Який уже володів кількома виданнями. Згодом автори почали висловлювати все більш незалежні погляди. Після смерті Клемента в 1852 році і відходу на пенсію Докса, спадкоємці Клемента перепродали The Observer Джозефу Сноуї. Під його керівництвом газета стала ще більш ліберальною, зокрема, підтримувала Північ в американській Громадянській війні. [4]

Це призвело до падіння тиражів, але наступному власникові газети, Джуліусу Біру, вдалося знову зробити її успішною. У 1870-1905 роках змінилося кілька власників та редакторів, поки редактором не став Джеймс Гарвін ( англ. James Louis Garvin ), Швидко перетворив The Observer на інструмент політичного впливу і підняв тираж з 5 до 40 тис. У міжвоєнні роки наклади досягли 2000 тис. екземплярів і не спадали навіть за часів Великої депресії. Проте конфлікт з поточним власником Девідом Естор ( англ. David Astor ) Через розбіжності в політичних поглядах (Гарвін підтримував Торі) призвів до його звільнення в 1942 році. Естор сам став редактором і залишався на цій посаді 27 років. Його ліберальні погляди в кінці-кінців привели до падіння тиражів, в 1977 році він продав The Observer компанії Atlantic Richfield (нині ARCO). Після чергової зміни власників, газету в 1993 році придбала Guardian Media Group, що володіє їй по даний час.


Примітки

  1. Matt Wells. World writes to undecided voters - www.guardian.co.uk/world/2004/oct/16/uselections2004.usa2, London: The Guardian (15 October 2004).
  2. ABC Circulation Figures - 25 August 2008 to 28 September 2008 - web.archive.org/web/20090326140018/http: / / abcpdfcerts.abc.org.uk/pdf/certificates/15492377.pdf (PDF). Audit Bureau of Circulations (ABC).
  3. The Observer under review - news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/newsnight/8184667.stm, BBC News (4 August 2009).
  4. Observer timeline | GNM archive | guardian.co.uk - www.guardian.co.uk/newsroom/story/0, 11718,735573,00. html

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
Mars Observer
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru