Знаймо

Додати знання

приховати рекламу

Цей текст може містити помилки.

The Times


The Times.png

План:


Введення

"Таймс" ( англ. "The Times" ) - Щоденна газета в Великобританії, одна з найвідоміших світових газет. Виходить в друк з 1785. В даний час "Таймс" видається в "Times Newspapers Limited" і цілком належить корпорації " News Corporation ", головою якої є Руперт Мердок. Недільного варіантом газети є " The Sunday Times ". Традиційно вважається, що газета дотримується помірно-правих поглядів і підтримується Консервативною партією, хоча на останніх парламентських виборах газета відкрито підтримала лейбористів, ніж сприяла їх успіху.

Багато газет запозичили назву у "The Times", наприклад, американська " The New York Times ", індійська " The Times of India "та інші.

"Таймс" була заснована Джоном Волтером (англ.) в 1785 році і називалася тоді "The Daily Universal Register" ( англ. "Щоденний перелік новин" ), Редактором став сам же Уолтер. 1 січня 1788, після появи 940 випусків, назва змінилася на "The Times".

В 2001 суддя високого суду Англії та Уельсу сер Чарльз Грей (Джастіс Грей) у справі "Лучанського проти видавця газети" Таймс "компанії" Times Newspaper ", її редактора Стотхарда і журналістів Лістера і Боун", визнав наклепницькими і бездоказовими статті, опубліковані в 1999 в газеті "Таймс", в яких доктор Григорій Лучанського був представлений як боса найбільшої російської злочинної організації, що брав участь у злочинному відмиванні мільярдів доларів і в контрабанді ядерної зброї. Суддя Грей відмовився прийняти аргументи "Таймс" про те, що слухання слід скасувати, або відстрочити, нібито тому що доктор Лучанського не може розраховувати на серйозну компенсацію збитку, є "людиною з поганою репутацією" і має особистий заборона міністра внутрішніх справ її Величності на в'їзд до Великобританії на тій підставі, що його перебування в країні "не буде сприяти суспільному благу". Суддя Грей також відмовив захисту газети "Таймс" у праві використовувати посилання на "професійну привілей" при повторній публікації зазначених статей в Інтернеті [2].


1. Власники


2. Редактори

  • Джон Уолтер (англ.) ( 1785 - 1803)
  • Джон Уолтер II ( 1803 - 1809)
  • Джон Сторрарт ( 1809 - 1817)
  • Томас Барнс ( 1817 - 1841)
  • Джон Делані ( 1841 - 1877)
  • Томас Чінері ( 1877 - 1884)
  • Джордж Ерл Бакл ( 1884 - 1912)
  • Джордж Джеффрі Доусон ( 1912 - 1919)
  • Генрі Вікхем Стід ( 1919 - 1922)
  • Джордж Джеффрі Доусон ( 1923 - 1941)
  • Роберт Макгован Баррінгтон-Вард (1941 - 1948)
  • Вільям Френсіс Кейсі ( 1948 - 1952)
  • Вільям Халлі ( 1952 - 1966)
  • Вільям Різ-Могг ( 1967 - 1981)
  • Гарольд Еванс ( 1981 - 1982)
  • Чарльз Дуглас-Хоум ( 1982 - 1985)
  • Чарльз Вілсон ( 1985 - 1990)
  • Симон Дженкінс ( 1990 - 1992)
  • Пітер Стотхард ( 1992 - 2002)
  • Роберт Джеймс Томсон (2002 - 2007)
  • Джеймс Хардінг ( 2007 -наст. вр.)

3. Журналісти і ведучі окремих колонок

  • Рейчел Кемпбелл-Джонстон
  • Стівел Фаррел
  • Хьюго Ріфкайнд
  • Ентоні Брауні
  • Рут Гледхілл
  • Гилес Корен
  • Ден Саббах
  • Джіні Дурагі
  • Майкл ГУВ
  • Тім Хеймс
  • Ентоні Говард
  • Мік Хьюмен
  • Анатоль Калетскій
  • Магнус Лінклейтер
  • Річард Ллойд Перрі
  • Річард Мекінтайр
  • Кейтлін Моран
  • Метью Перрі
  • Грейсон Перрі
  • Ліббі Пурвз
  • Вільям Різ-Могг
  • Пітер Ріддел
  • Нік Робінсон
  • Пол Шиан
  • Ендрю Салліван
  • Енн Тренеман
  • Олександр Вільямс
  • Гордон Рамзі
  • Гійом Балага
  • Даніель Фінкельстейн

4. Особисті образи глав держав та урядів

8 грудня 2011 "Таймс" опублікувала статтю "Обережніше з загнаної в кут щуром в Кремлі", де щур - глава уряду Росії Володимир Путін. У статті багаторазово ображаються як Росія, так Путін: "радянський шпигун", "вихований у дусі КДБ", "обходитися згідно сталінської максими:" Немає людини - немає проблеми "", і т. п. [3]


Примітки

  1. ABCs: National daily newspaper circulation June 2011 - www.guardian.co.uk/media/table/2011/jul/15/abcs-national-newspapers (Англ.) . Guardian.co.uk (23.07.2011).
  2. Перелік судових рішень за позовами фірми "Нордекс" і Григорія Лучанського | Вслух.ru - www.vslux.ru/article/perechen-sudebnykh-reshenii-po-iskam-firmy- "nordeks"-i-grigoriya-luchanskogo
  3. Обережніше з загнаної в кут щуром в Кремлі - inosmi.ru/politic/20111208/179735707.html ("The Times", Великобританія). 8.12.2011

Цей текст може містити помилки.

Схожі роботи | скачати

Схожі роботи:
The New Times
The Times of India
The Washington Times
Financial Times
The Sunday Times
The New York Times
The Moscow Times
Financial Times Deutschland
Los Angeles Times
© Усі права захищені
написати до нас
Рейтинг@Mail.ru